Opis działu:
- naprawa laptopów,
- naprawa komputerów,
- naprawa drukarek,
- skup lub utylizacja uszkodzonego sprzętu,
Szczegóły serwisu sprzętu komputerowego:
Przeprowadzamy naprawę sprzętu komputerów, laptopów, drukarek.
Naprawę poprzedza konserwacja i diagnostyka poszczególnych podzespołów. Klient otrzymuje bezpłatnie wycenę naprawy. Po akceptacji ceny przez klienta sprzęt jest naprawiany przeważnie w przeciągu od 2 do 7 dni. Podczas naprawy komputerów, jeśli zachodzi konieczność reinstalacji systemu operacyjnego, dane w nich zawarte są archiwizowane a na życzenie klienta odtwarzane po naprawie. Komputer sprawdzany jest na obecność wirusów. Na wymienione podzespoły udzielana jest 12 miesięczna gwarancja w przypadku fabrycznie nowych elementów, lub 6 miesięczna na elementy używane.
Sprzęt do naprawy należy dostarczyć do naszego serwisu. Istnieje możliwość dojazdu do klienta po odbiór sprzętu i jego zwrot po wykonaniu usługi. Za dojazd do klienta pobierana jest dodatkowa opłata.

Umów wizytę
602 66 92 70
Rejestracja zgłoszenia odbywa się w godzinach pracy: Pn-Pt 8:00-16:00, Sob 8:00-13:00

Przykładowe procedury

Awaria komputera
Diagnostyka sprzętu na miejscu u klienta. Jeśli naprawa wymaga wymiany uszkodzonych elementów sprzęt zabieramy do naszego serwisu. Możliwe jest dostarczenie sprzętu bezpośrednia do naszego serwisu.

Awaria systemu
Sprzęt musi trafić o naszego serwisu. Ustalenie powodu awarii systemu wymaga wszechstronnej diagnostyki. Powodem awarii może być błąd podczas automatycznej aktualizacji, zawirusowanie systemu, uszkodzony dysk, karta graficzna lub pamięć.

Zawieszanie aplikacji
Aktualizacja aplikacji do najnowszej wersji lub cofnięcie się do poprzedniej stabilnej wersji. Wyczyszczenie plików tymczasowych aplikacji, ewentualnie usunięcie i ponowna instalacja. Jeśli wymagana będzie diagnostyka pod kątem obecności wirusów sprzęt musi trafić o naszego serwisu.

Brak komunikacji
Diagnostyka sprzętu na miejscu u klienta. Powodem usterki może być uszkodzona karta sieciowa, okablowanie sieci LAN, sprzęt aktywny switch lub router. W przypadku sieci WI-FI, uszkodzona lub wyłączona karta WI-FI, zakłócenia lub słaby sygnał WI-FI. Zdarza się również ingerencja wirusa w ustawienia sieci.

Słaba wydajność
Powodem malejącej z czasem wydajności komputera może być "zaśmiecenie" systemu operacyjnego, spowolnienie pracy twardego dysku, niedopasowanie platformy sprzętowej (słabej wydajności procesor, pamięć, dysk) do obecnego, aktualnego systemu operacyjnego. Sprzęt musi trafić do naszego serwisu w celu szczegółowej diagnostyki. W zależności od jej wyników reinstalujemy system operacyjny lub jeśli ekonomicznie jest to opłacalne, wymieniamy na nowe podzespoły, które decydują o wydajności komputera.

Awaria drukarki
Naprawiamy drukarki atramentowe oraz laserowe. Typową usterką drukarek atramentowych jest uszkodzona głowica drukująca z powodu zaschniętego atramentu. Drukarka wypuszcza czyste strony lub wydruk jest niewyraźny. Niekiedy udaje się udrożnić głowicę, jeśli jednak uszkodzenie jest nieodwracalne, wymieniamy głowicę na nową. W przypadku drukarek laserowych zdarzają się wydruku rozmazane, zabrudzone, blade. Powodem może być słabej jakości toner, wyeksploatowany zespół bębna światłoczułego lub utrwalacz.

Utylizacja i recykling
Jeśli naprawa z punktu widzenia ekonomicznego jest nieopłacalna, istnieje możliwość pozostawienia sprzętu w serwisie. Zajmiemy się bezpłatnie jego recyklingiem i utylizacją. Niekiedy uszkodzony sprzęt posiada kilka sprawnych elementów, które mają jakąś wartość i mogą posłużyć do innych napraw. Możemy przeprowadzić wycenę, a za pozostawiony w serwisie sprzęt otrzymasz pieniądze.