Opis działu:
- wymiana uszkodzonego wyświetlacza,
- zabezpieczenie wyświetlacza szkłem ochronnym,
- wymiana baterii,
- wymiana gniazda ładowania,
- odzyskiwanie danych,
- migracja danych między telefonami,
- zabezpieczenie programem antywirusowym,
- naprawa telefonu po zalaniu,
- skup lub utylizacja uszkodzonego sprzętu,
Szczegóły serwisu telefonów i tabletów:
Przeprowadzamy kompleksową naprawę telefonów komórkowych i tabletów.
Naprawę poprzedza diagnostyka. Klient otrzymuje bezpłatnie wycenę naprawy. Po akceptacji
ceny przez klienta sprzęt jest naprawiany przeważnie w przeciągu od 2 do 7 dni. Na wymienione podzespoły udzielana jest 12 miesięczna gwarancja w przypadku fabrycznie nowych elementów, lub 6 miesięczna na elementy używane.
Sprzęt do naprawy należy dostarczyć do naszego serwisu. Istnieje możliwość dojazdu do klienta po odbiór sprzętu i jego zwrot po wykonaniu usługi. Za dojazd do klienta pobierana jest dodatkowa
opłata.

Umów wizytę
602 66 92 70
Rejestracja zgłoszenia odbywa się w godzinach pracy: Pn-Pt 8:00-16:00, Sob 8:00-13:00

Przykładowe procedury

Wymiana wyświetlacza LCD
Jeśli wyświetlacz jest popękany na skutek upadku lub zgniecenia, nie działa w nim dotyk lub nie wyświetla obrazu, ekran jest czarny, wymienimy go na nowy. Dodatkowo możemy zabezpieczyć go szkłem ochronnym lub etui.

Brak ładowania
Jeśli masz problem z ładowaniem telefonu lub tabletu, może to oznaczać uszkodzenie ładowarki, przewodu, gniazda ładowania w urządzeniu, układu ładowania lub zużycie baterii. W takim przypadku prosimy o dostarczenie telefonu lub tabletu z ładowarką. Przeprowadzimy diagnostykę i usuniemy usterkę.

Zawieszanie aplikacji
Aktualizacja aplikacji do najnowszej wersji lub cofnięcie się do poprzedniej stabilnej wersji. Wyczyszczenie plików tymczasowych aplikacji, ewentualnie usunięcie i ponowna instalacja. Jeśli powyższe czynności nie odniosą pozytywnego efektu, wyczyścimy telefon i przywrócimy system do ustawień fabrycznych.

Brak zasięgu sieci GSM
Problem z zasięgiem sieci GSM, w przypadku kiedy inni wokół nas mają zasięg, może być spowodowany upadkiem lub zalaniem telefonu. Problem może pojawić się nawet kilka tygodni po zdarzeniu. Naprawa może być kosztowna, ale do wykonania.

Słaba wydajność
Powodem malejącej z czasem wydajności telefonu lub tabletu może być "zaśmiecenie" systemu operacyjnego lub np. zawirusowaniem. Sprzęt musi trafić do naszego serwisu w celu szczegółowej diagnostyki. W zależności od jej wyników reinstalujemy system operacyjny oraz przeprowadzamy diagnostykę na obecność wirusów.

Migracja danych
Jeśli zmieniają Państwo telefon na nowy, pomożemy w przeniesieniu danych między telefonami, kontaktów, zdjęć, kont. Jeśli naprawa będzie nieopłacalna, możemy zarchiwizować dane i wyczyścić telefon przed utylizacją, by prywatne dane nie trafiły w niepowołane ręce.

Naprawa po zalaniu
Po zalaniu decydujące znaczenie ma nasza reakcja i czas, po którym telefon trafi do serwisu. Jeśli to możliwe jak najszybciej należy wyjąć baterię, niestety w większości obecnych telefonów nie jest to proste i wymaga fachowego rozklejenia obudowy. Należy wyłączyć telefon i nie podłączać do ładowania. Nie polecamy domowych sposobów na osuszanie za pomocą suszaki lub ziaren ryżu. Tego typu suszenie jest zbyt gwałtowne lub powolne i zostawia nieodwracalne zmiany, utlenianie, korozję płyty głównej i złączy. Należy jak najszybciej dostarczyć telefon do specjalisty.

Utylizacja i recykling
Jeśli naprawa z punktu widzenia ekonomicznego będzie nieopłacalna, istnieje możliwość pozostawienia sprzętu w serwisie. Zajmiemy się bezpłatnie jego recyklingiem i utylizacją. Niekiedy uszkodzony sprzęt posiada kilka sprawnych elementów, które mają jakąś wartość i mogą posłużyć do innych napraw. Możemy przeprowadzić wycenę, a za pozostawiony w serwisie sprzęt otrzymasz pieniądze.