Opis działu:

  • zarządzanie siecią w firmie,
  • dbanie o bezpieczeństwo IT,
  • projektowanie i programowanie systemów,
  • administracja serwerami,
  • wdrażanie nowych systemów i migracje,
  • wdrażanie nowych technologii w firmie,
  • projektowanie stron www,
  • pomoc w przypadku różnego rodzaju awarii sprzętu i systemu,

Szczegóły obsługi IT:

Działania składające się na obsługę informatyczną firm, najogólniej rzecz biorąc sprowadzają się do typowych, podejmowanych przez informatyka czynności: konsultacji dotyczących sprzętu informatycznego, programowania, konfiguracji oprogramowania, administrowanie siecią klienta, dbania o bezpieczeństwo danych, wdrażanie systemów archiwizacji, zasilania awaryjnego, systemów antywirusowych a także serwis sprzętu komputerowego.

Umów wizytę

602 66 92 70

Jeśli zgłoszenie dotyczy awarii, wizyta może odbyć się w dniu zgłoszenia.

Oferujemy sprzęt

Przykładowe procedury

Awaria sprzętu

Diagnostyka sprzętu na miejscu u klienta. Jeśli naprawa wymaga wymiany uszkodzonych elementów sprzęt zabieramy do naszego serwisu. Możliwe jest dostarczenie sprzętu bezpośrednia do naszego serwisu.

Awaria systemu

Sprzęt musi trafić o naszego serwisu. Ustalenie powodu awarii systemu wymaga wszechstronnej diagnostyki. Powodem awarii może być błąd podczas automatycznej aktualizacji, zawirusowanie systemu, uszkodzony dysk, karta graficzna lub pamięć.

Zawieszanie aplikacji

Aktualizacja aplikacji do najnowszej wersji lub cofnięcie się do poprzedniej stabilnej wersji. Wyczyszczenie plików tymczasowych aplikacji, ewentualnie usunięcie i ponowna instalacja. Jeśli wymagana będzie diagnostyka pod kątem obecności wirusów sprzęt musi trafić o naszego serwisu.

Brak komunikacji

Diagnostyka sprzętu na miejscu u klienta. Powodem usterki może być uszkodzona karta sieciowa, okablowanie sieci LAN, sprzęt aktywny switch lub router. W przypadku sieci WI-FI, uszkodzona lub wyłączona karta WI-FI, zakłócenia lub słaby sygnał WI-FI. Zdarza się również ingerencja wirusa w ustawienia sieci.

Słaba wydajność

Powodem malejącej z czasem wydajności komputera może być "zaśmiecenie" systemu operacyjnego, spowolnienie pracy twardego dysku, niedopasowanie platformy sprzętowej (słabej wydajności procesor, pamięć, dysk) do obecnego, aktualnego systemu operacyjnego. Sprzęt musi trafić do naszego serwisu w celu szczegółowej diagnostyki. W zależności od jej wyników reinstalujemy system operacyjny lub jeśli ekonomicznie jest to opłacalne, wymieniamy na nowe podzespoły, które decydują o wydajności komputera.

Dostosowanie oprogramowania

Zmieniające się przepisy, wymuszają na producentach oprogramowania dostosowania swoich aplikacji do obowiązujących norm. Jeśli Państwa oprogramowanie nie posiada aktualnej wersji szablonu np. deklaracji PIT, VAT, ma problem z komunikacją i przekazywaniem danych do US, ZUS, może to świadczyć o potrzebie aktualizacji aplikacji do najnowszej wersji. Wiele aplikacji robi to automatycznie, są jedna takie, które wymagają obecności informatyka. W obu przypadkach warto przed tego typu operacją wykonać kopię zapasową.